22 Kasım 2015 Pazar

Fırında Kabak



Cansen Ablamın fırında kabağını çok beğeniyorum. Tarifini alıp denedim. Çok hoşuma gitti. Pazardan acı sivri biber bulamayınca balkonumdaki acı biberlerle hazırladım. Mideye dokunmayan bu güzel tarif için teşekkür ederim. 

FIRINDA KABAK
Malzemeler
*  1 kg kabak
*  3 iri kapya biberi
* 7 acı biber
*  Zeytinyağı
*  Kuru nane, tuz
*  Yoğurt


Kare, büyük borcama kabakları halka halka doğrayın. Kapya biberleride halka halka doğrayın. Acı biberleri çentip içine katın. Üzerine zeytinyağı gezdirip,  tuz ve nane ekleyin.Tüm malzemeyi harmanlayıp 250 derecelik fırında 30 dakika pişirin. Arada karıştırın. Altta su saldığı için alt tabaka pişerken üst tabaka kuru kalmasın.  Kendi kendine pişen çok basit bir yemek. Oda ısısına geldikten sonra yoğurtla servis edin. Acı biberin çok yakıştığını göreceksiniz. Afiyet olsun. 

3 yorum:

  1. Çok lezzetli bir yemeğe benziyor elinize sağlık..
    Bloğunuzu takibe aldım benim bloğumada beklerim..

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık canım. Kabak yemeğini ben de çok severim ama çocuklar için aynı şeyi söyleyemeyeceğim maalesef. O yüzden çok nadir pişer bizde....Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız İçin Teşekkürler