19 Kasım 2014 Çarşamba

Pine Bay Holiday Resort Kuşadası


Geçtiğimiz hafta sonu İTÜ Denizcilik Fakültesi Mezunlar Toplantısı için Pine Bay Holiday Resort 'a gittik. Havanın güzel olmasıyla sevincimiz ikiye katlandı.


İlk defa geldiğim bu oteli çok beğendim. Oldukça yeşil, sessiz, sakin bir yer. Yorucu iş günlerinden sonra küçük bir tatil olduğunu düşündük.


Havuz ve deniz dışında spor etkinlikleri de güzeldi. 


Ailecek masa tenisi oynadık.




Akşamki gala yemeği oldukça iyiydi. Fikir çalmak için sunumları kaydettim.


Avcı böreği


Mantarlı dana bonfile

Sunumlar oldukça şık, yemekler lezizdi. Kaldığımız zaman boyunca herşeyden memnun kaldık. 

Pazar kahvaltısında, çay almaya gittiğimde, balonuyla oynayan bir çocuk sert bir şekilde bana çarptı. Bu etkiyle kaynar çay üzerime döküldü. Mutfak görevlileri hemen bana refakat ederek otelin doktoruna götürdüler. Orada yapılan ilk yardım beni biraz rahatlattı. Apar topar İzmir'e geldik, tekrar doktora gittik. Yarayı tekrar açtığımızda ilk yardımın önemini anladım. Şimdi bir süre evde dinleniyorum.  Kazalar, her zaman her yerde olabilir.  Pine Bay Holiday Resort'te herşey çok güzeldi. Özellikle doktor kabinindeki iki bayana çok teşekkür ederim.

1 yorum:

Yorumlarınız İçin Teşekkürler