7 Eylül 2014 Pazar

Fasülye Diplesi ( Tible)


FASÜLYE DİPLESİ
Malzemeler
*  Yarım kg taze fasülye
*  1 iri soğan
*  2 yeşil biber
*  2 domates
*  1 su bardağı pirinç
*  Zeytinyağı
*  Tuz, karabiber, kırmızı biber


Fasülyeleri yıkayıp 1 cm olacak şekilde doğrayalım. Üzerine yemeklik soğan, küp küp domates ekleyin.


En üste pirinç koyup ( varsa kaliteli baldo pirinç) , baharatını-tuzunu ekleyin. Yarım çay bardağı sıcak su ve zeytinyağı ekleyip kapağını açmadan 45 dk , kısık ateşte pişirelim.

İyice pişip suyunu çektiğinde altını söndürün, dinlendirin. Pirinçler tam pişmediyse biraz daha sıcak su ekleyip,  demlendirin. Afiyet olsun.

1 yorum:

  1. Tatar kiz anunturi gratuite Romania. Sizin sayfa guzel. Ben bayiliyorum Turk mutfak, sizin yemeklere, senin tariflere.
    Benim sitem ozel sayfa acacak ben. Pagem anunturi gratuite icin. sizin tarif romence dil yapiyor benim sitem icin, Romanya kizlar ogrensin Turk mutfagini anunturi gratuite senden benden. Ben cok yapti Turk yemekler, ama olmuyor sizin resimler gibi ((( … tad bazen iyi bazen kotu, ama yapacak bir gun ben perfect. Tesekkur ederim emekleri icin. ben cok bakiyor senin ve baska site yemek tarifleri. anunturi gratuite olarak verecek tum Romania. Multumesc din inima Turcia.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız İçin Teşekkürler