23 Şubat 2013 Cumartesi

Göcek 2013

2013 Başında eşimle beraber iki günlüğüne Göcek'e gittik. Fethiye, Dalyan, Gökova'ya daha önce gitmiştim. Göcek'e ilk ziyaretim oldu. Neden ilk ziyaretim olmuş anlamadım. Bunca zaman neden daha önce gelmemişim?

DSC_0024

Göcek Marinasıyla meşhur biryer. Nüfusun çoğu denizde yaşıyor. Migros, Carrefour ve Kipa gibi marketler mevcut. Önceleri bu marketlerin arabalarını anlamadım. Kocaman kocaman market arabaları var. Meğer bu arabalar teknelere servis için kullanılıyormuş.

DSC_0010

Ocak ayında gitmemize rağmen, çok güzel bir sonbahar havası vardı. Akdenizin yumuşak geçen, nemli kışı ilçeye hakim.

DSC_0021

Havadaki nemden dolayı heryer yemyeşildi.

DSC_0015

Dükkanlar bu güzel mavi objeler ve deniz temalı eşyalarla dolu.

DSC_0014

Mehmet Gürsoy'a ait çok çok güzel çiniler var.


DSC_0013



DSC_0004

DSC_0003

Belediye heryere narenciye ağaçları dikmiş. Denizci düğümleri ve halatlarla süslülerdi.
İlçedeki pek çok Marine Market'te daha önce görmediğim züccaciye ürünleri gördüm. Melamin yemek takımlarının desenleri porselenleri aratmayacak nitelikteydi. Cam eşya yerinede şeffaf, ince, değişik plastik türevlerinden bardaklar satılıyordu.

DSC_0026
Göcek Hatırası.


5 yorum:

  1. Göcek çok huzurlu bir yer çok severim , ne güzel bir zamanda oradaymışsın ;-)

    YanıtlaSil
  2. Tatil için yazı beklemeye gerek yok ne iyi yapmışsınız Allah içinize sindirsin :)

    YanıtlaSil
  3. Yıllar önce bizde gitmiştik. Gidilmeye değer yerlerden biri en çok da çinilere bayıldım. Bende çini sanatı ile uğraşıyorum hem de büyük bir zevkle. İyi ki gitmişsiniz:))

    YanıtlaSil
  4. Canım ne güzel şirin ve güzel bir yermiş burası. Ben de hiç gitmedim Göceğe :(
    Sayende kesinlikle gidilip görülmesi gereken bir yer olduğu kanısına vardım :) Mavi tutkunu olan ben, objeleri görünce hayran kaldım vallahi... Herşey çok güzel.....
    Sevgiler canım...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız İçin Teşekkürler