7 Aralık 2012 Cuma

İNGİLTERE'DEN SABUNLAR

Eşim iş seyehatinden dönerken ne istediğimi sordu. Aklıma Mineflora 'nın sabunları geldi. Ev yapımı, doğal sabun istiyorum dedim. Anlamadı, başka birşeyler isterim bekliyormuş.


Tarçınlı ve vanilyalı sabunlar getirmiş bana. Eşine alacağını söyleyince (satıcı ne düşündü bilmiyorum) naneli sabunundan bir parça kesip vermiş. Aralarında bir numara olan kesinlikle tarçınlı. Naneli olansa çok kötü. Çok otsu bir kokusu var. Nane likörünü, naneli şekeri vb. vb. naneli şeyleri sevsemde ev yapımı olanların tüketimi çok zor. Naneli likör denemem bence çokta başarılı değildi. Otsu otsu kokuyordu. Tatlı ve otsu koku pek yakışmıyor. Sabundada aynı kokuyu aldım. Gerçekten doğal ama başarısız olmuş.

2 yorum:

  1. Aslı Hnm. Merhaba,
    Tarçın gerçekten de sabuna çok yakışan bir koku...

    YanıtlaSil
  2. çilek yasemin leylak kokuları hoş ama naneliyi bende sevmezdim heralde.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız İçin Teşekkürler