15 Eylül 2012 Cumartesi

Carte D'or 'a Teşekkür



Geçen gün bir telefon aldım. Yurtiçi Kargo, iş yerimin nerede olduğunu sordu. Şaşırdım, çünkü kargo beklemiyordum. Adresi verdim, dışarıda olduğum için oda arkadaşlarımın almasını söyledim. Allah’ım geldiğimde şok oldum. Kocaman bir tatlı sepeti beni bekliyordu. Uzun zamandır hediye almamışım, çok mutlu oldum. Sütlaç ve supangleyi Figen aldı. Gerisi eve götürdüm.


Hepsi güzel görünüyor ama aklım kazandibinde kalmıştı. Daha önceki denemelerimde güzel bir kazandibi yapamadım. Hazırları denediğimde de çok uğraştırıcı buldum. Sonuçta zaten yapamıyorum…



Bu tarifse beni şaşırttı! Önce muhallebisini hazırlıyorsunuz, ardından toz kısmı üzerine döküyorsunuz. Bu şekilde toz, kazandibi kısmına dönüşüyor.

Bunu anlamam vakit aldı. Önce özenle alt kısma tozu döküp, üzerine muhallebi gezdirmeye kalktım. Ben yaptım, siz yapmayın.

Fark edince, doğrusuna yöneldim. Süzgüm ıslak olduğu için üzerine toz homojen dağılmadı. Dalmaçyalı kazandibimiz oldu. Tadı süpper!! Annemin ilk gününde bunu yapıp götüreceğim. Sütlaç, muhallebiyi evde yapabiliyorum. Ancak kazandibi ve tavukgöğsü benim için zor tarifler.

Yapabilinceye kadar Carte D’or kullanacağım. Teşekkürler Carte D’or, çok incesiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız İçin Teşekkürler