29 Ocak 2012 Pazar

Watson & Crick - Hayatın Yapıtaşları



Geçenlerde D&R da gezerken Tübitak yayınlarına takıldım. Çınar için ne aldıysam, fayda etmedi. Hiç ilgisini bu yayınlar çekmiyor. Oğlumla artık fasikül fasikül birşeyler çözmek yerine, elimizde kumandalarla televizyon karşısında playback yapıyoruz. Hayali çocuklara sahne alıyoruz. Çizgi film ve Wii oynamak dışında yeni eğlencemiz bu.

Artık Tubitak yayınlarında kendime çalışıyorum. Altın Oran kitabı alacakken yanında " Watson ve Crick - Hayatın Yapıtaşları" nı gördüm. Yıllar öncesini hatırladım. Fen bilgisi kitabından bir sayfa açıldı gözümün önünde. İkili sarmalı ve yanındaki paragraf canlandı. Dayanamadım hemen aldım. Bi arkadaşıma çok güzel hediye olacağını düşündüm. Şu sıralar Devlet (Platon) okuyorum. Şöyle bir bakayım derken kitap bitti :)

Arkadaşıma artık okuduğum bir kitabı hediye edeceğim. İnşallah beni sardığı gibi onuda sarar.

Kitapta Mendel'in hayatı ve ilk blendırın icadı da var. Dili oldukça akıcı, ortaokul ya da lise fen bilgisi okumak için yeterli.

2 yorum:

  1. 5 ŞUBAT PAZAR GÜNÜ BENİM EVİMDE TOPLANMAYI DÜŞÜNÜYORUZ GELİRSEN MUTLU OLURUM .KİŞİ SAYISINI BELİRLEMEK İÇİN CUMA GÜNÜNE KADAR HABER CAFE PORTAKAL BAHAR HANIMA HABER VERİRSENİZ ÇOK SEVİNİRİM .

    YanıtlaSil
  2. Platon'un Devlet'i aslında ağırdır ama hafif ve anlaşılır bir çeviri varsa elinde bir şey diyemem Aslıcım, bize fakültede ingilizce olarak okutmuşlardı, haliyle biraz kasmıştı :)) İyi okumalar canım (orijinal adı da "Il Principe" tir hatta:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız İçin Teşekkürler