28 Haziran 2011 Salı

Ahşap Boyama



Merhabalar,
Ahşap boyamaya başladığımı daha önce yazmıştım. Yapılanlardan yeni resimler çektim. Beni çarpan şey, en sevdiğim resmin ahşaba işlenişini görmekti. Doğru yolda olduğuma dair bir işaret geldiğine inandım.



Tepsinin içinde duran kutucuklardan yapıyorum. Kısmetse resimdeki gibi tepside yapacağım. Önce küçük objelerden başlattılar. Sanırım hemen rezil etmemem için :) Algıda seçicilik bu olsa gerek. Her yerde yapılan boyamaları, el işi şeyleri görür oldum.

Hafta sonu Akçay'da, OliveCity'de , aşağıda gördüklerinize hayran kaldım. Bu tepsileri dükkan sahibi bey yapmış.






Benim favorim yaldızlı olan.



Üzerine nasıl cila attığını bilmiyorum. Cam kesilip konulmuş gibi bir görüntü olmuş. İnsanlar neler hayal ediyorlar, neler yapabiliyorlar. Hayran kalmamak elde değil. Fiyatları 35-45 arasında değişiyor.

1 yorum:

  1. Sevgili Aslı, istersen etli yapabilirsin. Haspiri aktarlarda bulabilirsin. O da safran gibi sarı renk verir yemeğe. Evet zerdede de olur.

    Boyamaların pek güzel, emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız İçin Teşekkürler