27 Mayıs 2011 Cuma

İstanbul Yolcusu Kalmasın

Merhabalar,
Bugün İstanbul'a görümcemin düğününe gidiyoruz. Bir haftadır zorlu bir maratondaydık. Dün terziden aldığım elbisemi beğenmedim. Derin sırt dekoltesini düzelttirmek istemiştim. Devletin sansür kurulu gibi düşünen terzim, elbisemi biçimsiz bir hale sokmuş. O kadar sansürlü ki artık bir kompozisyonu yok. Çınarcık güne öksürükle başladı, iş yerinden 11:00 de çıkmayı planlıyorum ve işlerimi organize edemedim. Özetle iki ayağım bir pabuçta. Bakalım İstanbul'da gezimiz nasıl olacak? Kahramanlarımızın başına ilerleyen günlerde ne işler gelecek? Güzel bir hafta sonu geçireceğimizi tahmin ediyorum. En azından yolculuk yapmak güzel birşey. Yol boyunca tabelalar okuyacağım ve hayaller kuracağım. Oynak şarkılar, deniz kenarı ve ailecek yolculuk... Belki feribotla geçeriz karşıya. Görüşürüz.

1 yorum:

  1. Hayırlı olsun Aslı'cığım. O zaman sizi ailece tebrik ederim:)) Bu sefer görüşemeyiz ama bir daha ki gelişin için güzel bir program yaparız.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız İçin Teşekkürler