8 Mart 2011 Salı

Blogsal Durumlar

Merhabalar,
Bugün kaçak girdim bloguma. Bu ne haldir arkadaşlar? Arka kapıdan, gizlice, ebeveynlere çaktırmadan girmek hiç yakışıyormu? Ayıp ya da yasak birşey yapmadım ki ben. Blogsuzlukta bloğumu ne kadar sevdiğimi. Bu işin benden enerji almadığını, bir üreteç gibi çalıştığını- bana enerji verdiğini anladım. Bilgisayarla ilgili birşey yapasım yok artık. Yüklemem gereken aileme gösterecek belki yüz tane resmim oldu ama facebook a yüklemeye bile üşenir oldum. Özgür günlerde görüşmek dileğiyle...

1 yorum:

  1. Aslıcım merhaba sayfama ziyaretin ve güzel yorumun
    için teşekkür ederim.mail attım ama geldimi bilmiyorum ben Marsmallow şekeri Bim marketten alıyorum paket içinde pembe ve beyaz olarak var.Fiyatı 1.75 sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız İçin Teşekkürler