7 Kasım 2010 Pazar

Puflar



Merhabalar,
Güzel, Güneşli bir İzmir pazartesisi :) Pazartesiler hiç güzel olur mu? Ben işimi seviyorum galiba. Bugün zevkle işe geldim. Yolda servis arkadaşımla kitap sohbetleri yaptık, hayata dair konuştuk. Daireye geldiğimde öğlenki piknik için herkes birşeyler getirmişti. Güzel bir güne başlangıç değil mi? Şimdi hazırlıklarımı bitirdim ve limana gidiyorum. Sizlere hafta sonu Çınar için hazırladığım pufların tarifini vereceğim. Bu tarifi Limonlukek in blogundan aldım. Daha öncede yaptım ve ailecek bayıldık. Çınar üç hafta süren hastalığının ardından hala iştahsız. O bir şeyler yesin diye sürekli sevdiği şeyleri hazırlıyorum. Puflarda onlardan.

PUFLAR
Malzemeler:
- 1,5 bardak yoğurt
- 3 su bardağı un
- Bir limonun suyu
- Bir dolu çay kaşığı karbonat
- Tuz


Karıştırma kabına önce yoğurt ve tuz, ardından un, köşesine bir yere karbonat ve karbonatın üzerine limon suyu koyun. Hepsini yoğurun. Yapışkan bir hamur oluyor. Toplamak için un ve sıvıyağ kullandım ben. Merdaneyle açmaya çalıştım ama pek düzgün olmadı. Aklıma Cansen Ablanın söylediği gibi elimle şekil vermek geldi. Daha başarılı oldum. Kızgın yağda hepsini kızartın. Çocuklar ve kocaların çok sevdiği bir kahvaltılık. Çilekli reçel, peynir ve zeytinle süpper oluyor.

Not: İspanya'da un var değil mi Gönülcüğüm? :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız İçin Teşekkürler