18 Ekim 2010 Pazartesi

Yalancı Yemekler

Etkinlik

Merhabalar,
Ben bugün yarışmalardan devam ediyorum.
BIR DILIM BIR TUTAM un yaptığı yalancı yemek tarifleri etkinliğine bomba tarifimle katılıyorum. Bu iş yerinde oda arkadaşlarımın en sevdiği tarif. Aslında bu tarifi verdiklerimden telif hakkı olarak bir dilim istedim. Fakat kimse kurala uymuyor. Çünkü kalmıyormuş. Bana bütün bir tane getireceklermiş... miş muş... :)

Tiramisuya ait resim Figen'in makinasında olduğu için hemen yayınlayamıyorum. En kısa sürede eklerim.

YALANCI TİRAMİSU
Malzemeler:
- 1 tane iki katlı kakaolu pastaban
- 1 paket krem şanti
- 1 su bardağından iki parmak az soğuk süt
- 1 paket labne peyniri
- 2 koca kaşık nutella-şokella
- Islatmak için bir su bardağı ılık neskafeli, şekerli süt
- Üzeri için kakao



Bu tarifin en güzel yanı, hiç birşeyi pişirmemeniz. Püf noktası ise pastaban. Kaliteli bir pastaban kullanmak gerekiyor. Yani gerçekten kakaolu olan, koyu renk bir pastaban.Krem şantiyi bir bardaktan iki parmak az sütle hazırlayın, sonra içine labne peyniri ve şokellayı ekleyin. Kıvamlı bir krema haline gelinceye kadar çırpın. Ardından sürünceye kadar buzdolabında stabilleşmesi için biraz (bir 10 dk kadar ) bekletin. Pastabanın altını sütlü neskafeyle ıslatın, üzerine kremanın yarısını sürüp tekrar pastaban koyun. Neskafeli sütle ıslatıp üzerini artan kremayla kaplayın.
Üzerini küçük elekle kakao kaplayın. Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız İçin Teşekkürler