27 Ağustos 2010 Cuma

Tropikal Kup

Merhabalar,
Dün akşam Çınar'la tropik kup denedik. Sonunda konserve ananaslarımız bir işe yaradı. Yaklaşık bir yıldır dolap bekleyen malzeme, sonunda yerini buldu. En güzeli dolabımda bir konservelik yer açıldı. Geçen yıl, marketten taze ananas aldım ve eve Çınar'la yedik. Oğlumun sora sora ananas yediğini gören eşim, ertesi gün iki kutu konserve ananas almış gelmiş. Sıkışırsak kullanırmışız. Hatta İkea'dan birde konserve açacağı almış. Çünkü ananas konservelerinde easy open kapak yok. Galiba ben bu yüzden İlker'le evlendim. Garip gelebilir ama bu davranışta sözlü olmayan, yazılamayan bir sıcaklık var.



TROPİKAL KUP
Malzemeler:
- 1 paket vanilyalı puding
- 750 ml süt
- 1 kutu ananas konservesi
- Soyulmuş badem ya da iri kırılmış fındık
- İsteğe göre bal

Pudingi sütle hazırlayıp, uzun kupların yarısına gelecek şekilde dökün. Üzerine doğranmış ananas, soyulmuş badem ya da iri kırılmış fındık koyun. Tad olarak hoşunuza giderse kup başına bir çay kaşışı bal ilave edebilirsiniz. Üzerine yine puding döküp soğuduktan sonra ananaslarla süsleyin. Üzerine ben haribo, yupo gibi jelibonlarda koyuyorum. Çınarcık o zaman kedi gibi etraflarında dolaşıp onları yiyor. Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız İçin Teşekkürler