31 Ağustos 2010 Salı

Kremalı Tavuk

Merhabalar,
Limonlukek'ten Maggi® 'nin fırında tavuk yemekleri yarışmasını duydum. Bende basit bir tarifle katılmak istedim. Limonlukek milföylü börek gibi bir tarifle katılmış. Görsel açıdan çok güzel bir yemek. Önümüzdeki günlerde yeni tariflerle katılmayı planlıyorum. Yarışma ile ilgili ayrıntıları buradan edinebilirsiniz.
Diğer yarışmacılara ve tarifleride göz atın. Değişik şeyler var. Benim başımın etrafında kanatlar, butlar dönüyor. Daha ne yapsam diye düşünüyorum.





KREMALI TAVUK
Malzemeler
- 2 parça kalçalı tavuk but
- 1 kaşık sıvıyağ
- 1 küçük paket krema
- 1 kâse mısır gevreği
- Tuz
- Karabiber
- Köri

Kalçalı butları suda yıkadıktan sonra, üzerindeki fazlalık deriyi sıyırın. Bir kap içerisinde tuz, karabiber, köri ve sıvıyağla tavukları harmanlayın. Borcama koyduğunuz tavukların üzerine mısır gevreğini elinizle ufalayın. Üzerine bir paket kremayı boşaltıp 180 °C fırında yaklaşık bir saat pişirin. Oldukça hafif, lezzetli bir yemek tarifidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız İçin Teşekkürler