13 Ağustos 2010 Cuma

Karaburun

Merhabalar,
Yoğun iş gününden sonra çayımı aldım ve işle ilgili linklerimi kapatmaya başladım. Allahım bugün günlerden Cuma, aklımda TRT'den kalma bir melodi "Bugün günlerden Cuma, merhaba hanımlar merhaba... Yeni günün sevinciyle sevgiyle saygıyla merhaba " :)) Cuma ne kadar güzel bir gün değil mi? Güzelliği haftanın son iş günü olması mı, yoksa ertesi gün tatil olması mı karar veremiyorum. Bildiğim tek şey; yarın eşimle bir maceraya çıkacağımız. Macera dedimse, dağlara tırmanacağımızı, mağaralara ineceğimizi ya da bungee jumping yapacağımızı sanmayın. İlker, Çınar ve ben bilmediğimiz bir yere gideceğiz: Karaburun'a. Yarın için rezervasyon yaptırdım. Dayımların daha önce kalıp beğendikleri bir yer: Komutanın Yeri. Taşlı denizi ve berbat bir yolu varmış. Bunlar sizce olumsuz özellikler mi? Yoksa bakir bir bölgenin olmazsa olmazlarımı? Deniz, taş, balık, yeşil ve mutluluk hayal ediyorum. Sizce gerçekleşecek mi?

http://www.kalyonpansiyon.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız İçin Teşekkürler