20 Temmuz 2010 Salı

Gelincik Adam

Merhabalar,
Bundan yaklaşık iki-üç ay önce Figen'le İkea'da gezerken gelincikli duvar stickerları gördük. Benim salonuma çok yakışacağını düşünüp aldık. Ama sonuç beklediğim gibi olmadı. Stickerlar duvardan hep soyuldu, düştü. Gelincikler çok yakışmıştı, daha sağlam birşeyler bulmalıyım dedim. O günden beri gelincikli puzzlelar bakıyorum. Gelincikleri izlemek beni dinlendiriyor. Eminim böyle birşey yapmak beni rahatlatacak ve içimde birşeyler dinlenecek.



Gelincik temalı puzzle ararken Anatolia marka puzzle çıktığını gördüm ve Hikmet Çetinkaya'yı. Şimdi bana kızmayın, valla hiç aklıma Hikmet Çetinkaya resimleri gelmemişti. Anneme yaptığım puzzle bittiği göre artık güzel bir gelincikli puzzle alabilirim, hatta on iki gün buradayken belki misafirhanede yaparım diye kendimce planlar yapıyordum. Ne oldu biliyormusunuz? Kaldığım misafirhanede, tüm duvarlarda Hikmet Çetinkaya resimleri var. Nereye baksam başka bir gelincik resmi görüyorum. Resepsiyona resimleri sorduğumda, hepsinin baskı olduğunu sadece giriştekinin orjinal olduğunu söylediler. "Nasıl yani? Hikmet Çetinkaya buradamıydı? " diye sordum, "Evet, buradaydı ve resmi burada yaptı." dedi. Aşağıda misafirhanedeki orjinal resmi görüyorsunuz.


Benim çektiğim resim çok iyi çıkmamış. Albümden baktığımdaysa bu resmi bulamadım.

Ressam Hikmet Çetinkaya'yı tanımayanlar için kısa bilgi:
www.hikmetcetinkaya.com

Siteyi ziyaret ettiğinizde tam bir gelincik şöleni yaşayacaksınız. Hazır Ankara'ya gelmişken atölyesini ziyaret etmek istiyorum. Çankaya'da biryerlerdeymiş. Orayı bulabilirmiyim bilmiyorum ama bu düşünce beni heyecanlandırıyor. Sanki bunu yaparsam ileride yapacağım puzzle beni daha bir heyecanlandıracak. Ya da baskı bir resmini alsam dahi kendimi hep orjinallerin içinde hissedeceğim.

Ünlü ressamımız bu kadar çok gelincik resminden sonra "Gelincik Adam" olarak tanınıyor. Netteki galeriyi gezdiniz mi? Sizcede bu ünvanı haketmiyor mu?









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız İçin Teşekkürler