1 Temmuz 2010 Perşembe

Çilekli Köpük



Merhabalar,
Bugün kaç gündür hayalini kurduğum bir tatlının tarifini vermek istiyorum. Çilekli köpük için dün pazardan çilek aldım. Bu aralar pazar mis gibi çilek kokuyor. O kadar bakmama rağmen bir türlü pırasa bulamadım. Canım kaç gündür pırasa çekiyordu. Bu akşam Migros'a gidip bakacağım. Ne kadar sert olursa olsun, düdüklüde pişirip bol limonlu yiyeceğim. Yiyeceğim :) Yiyeceğimmmm :) Hatta üzerine fesleğen bile koyabilirim.

ÇİLEKLİ KÖPÜK
Malzemeler:
- 1 paket krem şanti
- 1 paket çilekli puding
- 150 gr kadar doğranmış çilek
- 3,5 bardak süt

Krem şantiyi 1 bardak soğuk sütle hazırlayın. 2,5 bardak (500 ml) sütle pudingi hazırlayın. Puding oda ısısına geldiğinde krem şanti ve doğranmış çilekleri ekleyip el çırpıcısıyla karıştırın. Ardından şık bardaklara boşaltıp üzerini krem şanti ve çilekle süsleyin. Ben gördüğünüz gibi klasik elma bardağıma böldüm. En kısa zamanda uzun, şık bardaklardan alıp, Reyhan Pastanesi'ndeki gibi uzun, küreğe benzeyen tatlı kaşıklarından istiyorum. Afiyet olsun, yarın görüşürüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız İçin Teşekkürler