4 Haziran 2010 Cuma

Süper Tatlı


Merhabalar,
Bugünlerde işler çok yoğun, benim sesim hala kartoloş, hala burnum akıyor. İşlerin yoğunluğu benim suçum değil, ama hastalıkta biraz parmağım var gibi. Tam iyileşmeye başladığım esnada, bir öğlen arası Özsüt'ün önünden geçerken "hadi dondurma alalım" teklifini reddedememem sesimi stabil halde kartlaştırdı. Yaklaşık on gündür iş yerinde odada herkes dondurma yedi ve ben baktım. Özsüt'ün önünden geçerken naneli-çikolatalı dondurmayı görünce dayanamadım. Ozan ve Figen'le aldım. Annemlere itiraf edemiyorum ama gerçek bu. Yinede pişman değilim. After Eight tadında dondurma süper bir icat. Neyse... Bugün süper bir tarif veriyorum. Hem çok pratik hemde görüntüsü çok güzel.

Müge Ablanın İrmik Tatlısı
Malzemeler:
- 1 lt süt
- 10 kaşık irmik
- 11 kaşık şeker
- 1 paket vanilya
- 1 paket kare kakaolu bisküvi
- 1 paket Dr. Oetker çilekli jel
- Yaklaşık 250 gr. taze, yarım kesilmiş çilek

Süt, irmik, şeker ve vanilyayla irmik tatlısını yapın. Borcama yarısını döküp bisküvileri dizin. Kalan tatlıyıda döküp, soğuması için biraz bekleyin. Tatlı soğuduktan sonra çileklerle süsleyin ve suyla hazırladığınız jeli üzerine dökün. jel tatlı için fazla geliyor.



Artan jeli, çileklerle değerlendirebilirsiniz. Evde olan fazla çileği küçük küçük doğrayıp üzerine bu jeli döktüm. Oldukça lezzetli oldu.

Bu akşam yazlığa gidiyorum. Bakalım oralar nasıl, yerinde duruyormu? Annem bahçeye bir sürü çiçek diktiğini söyledi. Yeni resimler ve fikirlerle haftaya görüşürüz. :)

1 yorum:

  1. Hacı bence sen bütün çilekleri bunun üstüne dipdibe yerleştirecektin hiç çileğin alt kısmındaki harç gözükmeyecekti daha zengin dururdu

    YanıtlaSil

Yorumlarınız İçin Teşekkürler