10 Haziran 2010 Perşembe

Anne Dayanışması


Merhabalar

Bu hafta dairede voleybol maçları vardı. Bizim şube dördüncü oldu. Hakemimiz Emine Hanımdı. Kendisi ihracatta çalışıyor. Aslında hukuk fakültesinden mezun bir gıda teknikeri :) Aynı zamanda voleybol hakemi, anne, hayvansever vb. vb. vb. :) Okula giden bir kızı, çok sevdiği kedileri var. Öğlen arası maçta olduğundan yemek için ekmek arası birşeyler söylüyor. Bugün yemeğini yeni anne olan daha adını koymadığımız köpekle paylaşırken yakaladım onu. Tatlı köpecik, elini uzat deyince uzatan, yat deyince yatan, kalk deyince kalkan çok akıllı bir köpek. Bizim bahçeye nereden geldiğini bilen yok. Emziren anne olduğu belli ama ben yavrularını görmedim. Bakışları öyle yumuşak, öyle sevgili ki menziline girmemeniz mümkün değil.
Gözlerinin etrafında siyah sürme var. Çok güzel bir kız.



Bahçemizi çok seviyorum. Bugün öğlen şöyle bir tur attım. Karayollarına doğru gittim geldim. Uzum zamandır armutlar oldu mu diye merak ediyordum. Geçen yıl bu zamanlar örgü tellerin ardından armut çalıyorduk. Ağaç bu yıl daha bir büyümüş,genişlemiş,boylanmış,geçen yıl tıfıl birşeydi. Meyveleri pazar armudu gibi değil. Pazardakiler fazla sulu ve aromasız. Tatlı su gibi şeyler. Bunlar köy armudu gibiymiş. Köy armudu nasıl birşey bilmiyorum, fakat armut aroması diye birşey varsa kesinlikle bu türden izole edilmiş.
İnşallah kimseye yakalanmadan bu armut maceralarımız sürer gider. Bir gün birisi bizim müdürü arayıp, sizin mühendisler bizim bahçedeki armutları çalıyorlar diye şikayet edecek diye korkuyorum. Siz söylemezsiniz değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız İçin Teşekkürler