10 Mayıs 2010 Pazartesi

Yuppiiii!!!!

Merhabalar,
Yaza yaklaşırken İzmir'de son kez yeşil tonlarına bakmak çok güzel. Yaklaşık 15 gün sonra derin bir sarılık başlayacak, çöl sıcakları gelecek. Çalışma odamdan bahçeye bakmaya doyamıyrum. En son bu hisse sanırım lisede yaşadım. Dışarıda güzel bir gün varken derse tıkılıp kalmak kötüydü. Büyümenin en güzel yanı kendi çalışma planını hazırlayabilmen. İşlerini bitirip, dışarıda bir tur atabilmek ya da işlerle ilgili bir şeyler beklerken küçük molalar yaratabilmek güzel. Bugün keyfim çok yerinde. Çünkü hafta sonu eşim geldi ve yeni arabamızı getirdi. Hemen beklenen açıklamayı yapayım: plakamız 35 KN .. değilmiş :)))) 35 KC ... miş. KN den sonra KC kanatları kırılmış bir melek gibi geldi bana :))) çok sevindim. Pazar günü pazar yerinin etrafında 2-3 tur bile attım. Tur attım dediysem artistik hareketler gelmesin gözünüzün önüne, 3 kere stop ettirdim, 2 kere kafamı çarptım, birinde güneş gözlüğü tepemde kırılıyordu.


Hafta sonu anneler günü diye hep beraber pikniğe gittik. Annelere hediyelerini verdim. Kendimede Tefal den vok tava ve Cem 'den kare ızgara tavası aldım. Annem bana Dr. Oetker'in hediyesi olan inci setini verdi. Bayıldım bayıldım. Karşı komşumuzda anneme resimde gördüğünüz cep telefonu kılıfını almış. El yapımı ve oldukça şık bence. Tam Türk işi. Yarın görüşürüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız İçin Teşekkürler