17 Mayıs 2010 Pazartesi

Haftasonu














Merhabalar,
Kısa bir aradan sonra ancak beraberiz. Bu aralar işler aşırı yoğun ve ben bloğa yazmak için 10- 15 dk yaratmaya çalışıyorum. Bu haftada oldukça yoğun olacağa benziyor. Dinlendirici bir haftasonundan sonra haftaya hızla başladık. Bugün Kemalpaşadaydım, yarında orada olacağım. Havalarda ısındıkça Özsüt'ün önünden bakmadan geçmeye çalışmak zorlaşmaya başladı.
Geçtiğimiz Cumartesi okuldan kızlarla Homeros Vadisine gittik. Açıkçası pek beklenti içinde değildim. Gidince çok sevdik. Birde azıcık şans olsaydı süper olacaktı. Her halde yılın en garip havası o gün yaşandı. Çamurlu yağmur yağıyor ama hava 36 derece. Yinede hava muhalefeti eğlencemizi bölemedi. Çocuklar anlaştı, onlar anlaşıncaya kadar ben biraz kaydırakta kaydım. Belki bir-iki defada takdıravalliye binmişimdir. Sırf çocuklar kaynaşsın diye zaten.... :) 2 anne 2 çocuk 1 kahvaltıyı bitiremedik. Ben en çok tereyağlı ballı ekmeklere bayıldım. Sıcak ev tipi ekmekler çok lezizdi. Sınırsız çay keyfi beni strese sokmadı. Kendimi kahvaltının kollarına, İzmirin manzarasına, hafif yağmura ve toprak kokusuna bıraktım. Sizlerede tavsiye ederim. Yarın görüşürüz, daha uzun uzun yazmak isterdim, anlatacak şeyler var ama servisi kaçıracağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız İçin Teşekkürler