13 Nisan 2010 Salı

Bugün İlk Tarifimi Veriyorum :)

Merhabalar,
Bugün ilk tarifimi veriyorum, çok heyecanlıyım. Bu tarif sıra arkadaşım olan Figen'den. Dün sabah kahvaltıda bize muzlu, damla çikolatalalı kek getirdi. ilk bakıştı aromasından emin olamadım ama tadınca eti pop kekin neyden ilham aldığını anladım.


MUZLU DAMLA ÇİKOLATALI KEK

Malzemeler:
- 3 yumurta
- 1,5 bardak şeker
- 1 su bardağından 1 parmak eksik sıvıyağ
- 1 su bardağı süt
- 3 küçük (yerli) muz
- yaklaşık 1 su bardağı damla çikolata
- 3 bardak un
- 1 paket kabartma tozu

Öncelikle şeker ve yumurtayı çırpıyoruz. ezilmiş muzları karıştırıp, şeker ve yumurtaya yedirdikten sonra geri kalan malzemeyi ekleyip karıştırıyoruz. 170 C de 30 dakika tam boy turbo fırında pişiriyoruz ve süpper oluyor. Biz kekin tamamını yediğimiz için fotograf koyamıyorum. Kırıntı resimleri şimdi ayıp olur. Bir dahaki sefere tadına bakmadan resmini çekeceğim.

1 yorum:

Yorumlarınız İçin Teşekkürler